måndag 25 april 2011

Tiden kryper fram

En vecka är det exakt idag då. Inte är jag lyckligare idag för det än vad jag var igår. Tiden har väl aldrig gått såhär sakta nån gång. Bara den här dagen är över, så att arbetsveckan kommer igång så tror jag att tiden kan gå rätt så fort sen. Arbetsveckorna flyger ju fram i vanliga fall, så #¤%#%%&/ om den här inte skulle göra det också.

Jag o darlingen webcamade igår igen, lite spontant. O det var ju ingen vacker syn han fick, eftersom jag gått o lagt mig, var osminkad och hade haft håret i toffs hela dagen som jag rivit ur. Men han verkade iaf glad att se mig =D Hoppas det är som han säger, att det är mitt vackra hjärta han älskar mig för =) Han var lika snygg som alltid, om inte snyggare.

Denna dagen skall ägnas åt tvätt, hurra hurra. Tur att det inte är mycket. Nä, om jag skulle ta o sätta fart då. Jag ska baraaaa...... eeeehhhh.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar