söndag 17 april 2011

Ingen kan fixa som jag =D

Jag höll på att sjunka under ytan, tills jag tog tag i mitt liv nu här på dagen. Steg ett till en bättre sinnesstämning var att gå ut o köpa lite smarr. Ja, jag hör ju själv hur sjukt det låter, att god mat ska kunna lyfta mitt humör som var så lågt att botten var nådd. Men en pizza o glass o lite choklad blev början till räddningen av mig själv och denna helg som höll på att sluta i total kaos.

När jag blivit lite gladare så började mina positiva tankar att komma. Jag fick vääääärldens idé, en idé som är så bra så jag borde få nobelpriset =D Att jag inte tänkt på det tidigare. Kan ju tyvärr inte tala om ännu vad det är, men om planerna går i lås så vore det nästan för bra för att vara sant. Jag ringde till Mehmet o hörde vad han tyckte. Han blev väll kanske inte så glad så att han jublade, vilket jag inte alls kan förstå. Men jag tror även han tänkte att detta verkar för bra för att vara sant. Nu har jag ringt runt o kollat runt lite och det verkar lovande och möjligt att genomföra.

Imorgon skall jag för övrigt skicka in papren till Migrationsverket. Vi kan bara hoppas att allt går fort som tusan. Man vill ju ha svar liksom, inte bara gå i ovisshet i flera månader.

Kram på er och ha en bra dag i solen =)

1 kommentar: