söndag 24 april 2011

En dryg vecka kvar. DRYG var ordet!

Alltså 8 dagar.... 8 jävla dagar.... 8 FÖRBANNADE JÄVLA SKIT HELVETES JÄVLA CP DAGAR kvaaaaar!!!!!

Jag längtar efter Mehmet. Jag längtar efter Anna. Jag längtar lite efter Alanya. Jag längtar efter Kleopatrastranden och turkluften. Jag längtar efter att få släppa allt och leva det temporära bekymmerslösa livet där nere i mitt fantasiland. Längtar så jag blir galen. Imorgon är det bara en vecka kvar, så även jag får väll lov att erkänna att det är nära nu. Ni andra verkar ha tyckt att det är nära i typ 1 månads tid. Jag är ledsen, men vi delar tyvärr inte uppfattning.

Idag skiner i alla fall solen så det räcker och blir över. Det är lite skadeglädje när jag inser att vi nästan har varmare här än i Alanya. Jag sitter i linne o kjol o solar på balkongen. Om jag håller ut tillräckligt länge kanske jag kan få lite grundfärg. Känner att det hettar i ansiktet redan.

Näääh, det är bara skit. 4 dagar kvar o jobba men 8 dagar kvar att vänta. Ingen ska vara lyckligare än jag när jag kliver av bussen i Alanya och förhoppningsvis möts av mitt hjärtetroll.

2 kommentarer:

  1. Määäääääääääri, blogspot är öppnat, jag längtar efter dig med, kom nu!!! Kramen!!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar alltid tycka att det är typ 4-5 veckor kvar så går de snabbare än när det är drygt några dagar kvar.. Men det är väl för att man vet att det närmar sej mer o mer.. :)
    Snart får du träffa din prins igen :)

    Kram

    SvaraRadera