fredag 22 april 2011

Taxfree inhandlat

Nu är taxfree varorna beställda till min resa i maj. Tänk att man tycker att det är så billigt allting, men sen när man väl summerar så blir det ändå så himla mycket. Jag köpte i alla fall varor för över 500kr. Bacardi Melon 1liter, en halvliter Limoncello, cigg till Mehmet och godis. Sen hade de erbjudande på Cinzano Limetto - 1liter för 29kr. Jag har inte testat den förut, men nu när den var så billig så gjorde jag en chansning.

Annars är det mesta rätt så värdo just nu. Längtan och väntan börjar bli oöverstiglig... Men bara vi har tagit oss förbi påsken så hoppas jag att det går fort sen.

Efter ett lite längre samtal med Mehmet idag så fick jag i alla fall glada nyheter. Han tjänar bra på restaurangen har jobbar på och det bådar gott inför sommaren. Synd bara att han måste slita häcken av sig för de där pengarna, så himla omänskligt ibland kan man tycka. Att han jobbar över några timmar varje kväll är inget som får någon större uppmärksamhet, men när han sen väl kommer för sent för att han är så trött o utarbetad, ja då får han skit för det. Så himla orättvist =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar