torsdag 28 april 2011

Total lycka :D

PunktlistaJag är bara så lycklig, för nu är jag färdig med packningen vilket innebär att jag snart får åka. Det var ett bra beslut att åka upp till Gävle den här helgen. Dels för att ha lite kul med Anna Larsson och dels för att få annat att tänka på. Jag hade blivit spritt galen i huvet av att sitta hemma o vänta den här helgen på att bara få åka. Åh, jag är så glad att avresedagen snart är här, jag är så lycklig, så glad, så lycklig, så allt...! Att få vara med Mehmet igen är som att ha vunnit högsta vinst, ja så känns det. Jag längtar så obeskrivligt mycket efter honom. Och att min Anna Yildirim är där nere också gör ju saken bara dubbelt så bra. Jag kan knapt vänta på att få hänga med henne. Spontana härliga, lagom alkoholberusade kvällar, och någon som är lite mer överförfriskad än de andra, haha =D

Packningen verkar hamna någonstans runt 18-19kg, om mina armar inte viskar helt fel. De har ju ändå lyft en och annan resväska genom åren. Och det var väldigt kul att få packa ner lite nyinhandlade klädesplagg, som inte skett på väldigt länge. Det finns dock några cm utrymme kvar i ena hörnet av väskan. Där skulle det ha legat en svart bikini-överdel som jag inte fick tag på i hela stan =( Jag hoppas kunna hitta en i min favorit bikinibutik i Alanya.

Jag kan nästan inte tro att det är sant. Att denna Alanya-resa som jag gått o längtat efter o väntat på i flera månader ÄNTLIGEN snart är här. Ja, jag kan bara säga att jag är just LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar