söndag 1 maj 2011

Snart, snart, snart

Befinner mig hos Anna i Gävle och vi har det hur mysigt som allra helst. Igår var det soffhäng med massa prat, kex o ost, pizza, chips o lite alkoholhaltiga drycket intogs. Jag blev full på typ inget. Gissar att det beror på att man nu slappnat av och här helt relaxad och helt slut i kropp o själ. Runt 12 tiden så var vi så trötta att ögonen gick i kors och vi somnade på 5sekunder när vi gått o lagt oss. Idag är ännu en slappardag med god mat o tv-tittande.

Idag har det slagit mig några gånger att jag faktiskt åker på riktigt imorgon. Om 24tim är jag och Mehmet tillsammans igen.... helt ofattbart! Jag börjar bli pirrig o nervös. Tror han är det också.

Jag önskar alla en skön vecka. Hoppas vädret blir bättre än vad det är här just nu... typ +-0, burr burr!

Sköt om er. See you 10 maj =)

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får underbara dagar!!

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar vecka med din kärlek!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag bor i Turkiet sen tre år tillbaka och om jag har fattat det rätt så pluggar/pluggade du på distans? Jag har sån lust att börja plugga och skaffa mig en utbildning. Vad pluggar/pluggade du för något och hur gick du till väga med allt? Tacksam för svar, kram från en Side-boende tjej :)

    SvaraRadera