måndag 16 maj 2011

Nedstämd idag

Idag tvekar jag på mig själv o det jag har. Jag tänker på om jag är tillräckligt bra och fin för Mehmet och om han kommer nöja sig med mig resten av livet. Jag talade om det för honom men han tyckte mest att jag var löjlig och sa att det är klart att det är mig han vill leva med hela livet. Den är så tärande och jobbig den här distanssituationen. Vi får träffas så sällan och är mer ifrån varandra än med varandra, så det är inte så konstigt att man börjar tvivla.

Inte ett ljud har vi hört från Migrationsverket. På torsdag så är det 1mån sedan de fick in mina papper. Jag önskar bara så himla mycket att dom kan svara oss snart. Jag vill veta här och nu =(

En stor del också till att allt känns så värdelöst just nu... eller att jag själv känner mig värdelös är att min ekonomi sviktar alldels för mycket just nu. Jag har inga pengar kvar till löning och får räkna varenda krona som kommer i min väg. En påse pantburkar kommer bli räddningen dagarna före lönen. Jag känner mig helt enkelt som en sämre människa pga detta. Jag känner mig så begränsad av att inte ha pengar. Kan jag få min lön nuuuuu, tack!

5 kommentarer:

  1. Följer din blogg och känner igen mig i så sjukt mycket..Men kan säga att då han tagit hem dig till familjen och på det sättet han tar hand om dig så älskar han dig och är stolt över dig! fast pengar kommer nog tyvärr vara ett bekymmer ett tag till då det kostar skjortan att ha ett långdistansförhållande:(

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl min förhoppning att mamma och pappa sitter där uppe med varsin drink och och ser allt fast blundar när de sig bör..ler...Men känner med dig nu då det verkar som du tog mer hand om alla andra än dig själv.. Så låt nu din karl ta hand om dig!Tack så jätte mycket för det du skrev , skönt när någon varit med om samma sak och faktiskt förstår att det tyvärr aldrig går över men man lär sig leva med det.. kramar

    SvaraRadera
  3. Ja fy vad jobbigt det är med långdistansförhållande!!! Vi har hållt på i 2 år nu och väntar på att kunna boka intervjun i Ankara så att han äntligen kan komma närmare mig!! Det första jag tänker på när jag åker hem är när jag ska åka ner igen. Det går en massa pengar hela tiden!!! Tänker på er!! Klart han är stolt över dig och älskar dig!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket hotell var det ni bodde på i Alanya?

    SvaraRadera
  5. Jessica: Vi bodde på Miray Hotell =)

    /Marie

    SvaraRadera