söndag 15 maj 2011

Nu var det längesen...

Ja nu har jag inte bloggat på länge igen... men det har sina förklaringar. Först så var jag ju bortrest fram tom den 9 juni. När jag sen kom hem så hade jag inget internet, då jag laddar ett kontantkort 1mån åt gången i vanliga fall och det hade nu tagit slut. Och just nu är jag helt ärligt fattig som en kyrkråtta, så jag var tvungen att fundera några dagar på om jag skulle fylla på 1 veckas internet för 89kr med pengar från reskassan för min nästa alanya-resa, eller om jag skulle ta mina sista matpengar till det, eller inte fylla på alls. Men, det är bara att inse... man är facebook beroende, och till slut kunde jag inte hålla mig längre. Nu har jag internet i alla fall en vecka och helgen är räddad =)

Den här helgen händer absolut ingenting. Jag hade tänkt vara duktig att gå in och jobba extra, men eftersom internetanslutningen på kontoret inte behagar att fungera längre än 1minut åt gången så kan jag ju glömma det. Jag får helt enkelt facea verkligheten och ta tag i disk, städ o annat "kul".

Roligt i alla fall att ni är så många läsare som kikar in på min blogg dagligen fast jag varit så dålig på att uppdatera. Skulle vara så spännande att veta vilka ni typ 80-100 personer är som är inne i kikar här varje dag när jag bloggar som flitigast =) Lämna gärna kommentarer på det jag skriver, jag älskar att läsa svar från er och publicerar gladeligen allas åsikter och kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Hejhopp.. Haha facebook beroendet är totalt! :D
    Så underbart att vara fast där, och på bloggar..
    kul blogg att läsa tycker jag, har följt din blogg sen i julas :)) du skriver så finuligt och roligt så man blir lite fast och vill läsa mera..
    när åker du till alanya igen? och hur länge stannar du? :))
    Kram turk"fru" Sarah

    SvaraRadera
  2. Jag åker till Alanya igen i juni och stannar drygt 3 veckor.

    /Marie

    SvaraRadera