lördag 28 maj 2011

8 days, fan =)

Ja tiden går fasligt fort nu och jag börjar sakna min babe väldigt mycket. Har varit utan varandra i 3 veckor nu, så visst har man abstinens efter varandras närhet, pussar, kramar och beröringar. Att bara få somna och vakna upp tillsammans är helt underbart. Jag längtar!!!

Börjar ju som sagt att bli väldigt varmt i Alanya nu, så lika bra att passa på att njuta av kylan och blåsten som är här hemma. Sen ska man svettas i sköna +30 grader i flera veckor och vet inte heller om vi kommer att unna oss AC eller ej, tror inte att det ingår på hotellet. Jag avundas inte de som är där hela juli och augusti. För mig låter det som en mardröm då tempen uppgår till en bra bit över 40 grader vissa dagar. En vecka står man ut, men inte mer. Har dock lite långsiktiga planer på att spendera en hel sommarsässong i Alanya om ett par år, men det vet jag inte alls om det blir av. Ska dock göra allt för att mina planer ska gå i lås. Själva ledigheten skulle kunna ordna sig smidigt, men så är det just det här med pengar. Dom växer ju tyvärr inte på träd, vilket människor från andra delar av vår värld verkar tro (hrpf... ingen nämnd, ingen glömd). Skulle vilja veta hur de ser det framför sig. Nått sånt här kanske...? Och det ser man ju klart och tydligt att det är en naturidentisk bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar