onsdag 25 maj 2011

Nedräkning och LÖN =)))

Det är en rätt så bra dag idag ändå. Dels så studdsade jag upp 6,25 imorses med vetskapen om att lönen nu satt på mitt konto. Många härliga sköna kronor... som i princip är slutet redan innan jag hunnit se dem. Jag tog en reggardusch och var nere på stan 7,25, tog ut pengar, köpte mackor på ett fik och infann mig på kontoret några minuter efter 7,30. Det är nog första gången på väldigt många år som jag kommer så tidigt till jobbet. Min kollegor höll på att ramla baklänges. Nån undrade om jag var sjuk eller om jag tagit fel på tiden.

Förmiddagen gick fort. Jag hann sedan med mycket på lunchen, sprang som en grek mellan alla ställen - 10 klädbutiker, Skatteverket, McDonalds och godiskällarn... efter detta kom jag tillbaka till kontoret med andan i halsen. Nu skulle jag bara hinna äta också samt boka busstrensfer hos apollo. Allt hanns med =)

Nu är arbetsdagen snart slut och jag ska springa o köpa en present till Mehmet samt handla mat. Funderar även på att börja packa resväskan lite idag också. Jag har ju börjat nedräkningen nu - 12 dagar kvar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar