torsdag 4 augusti 2011

Wooohooooo!!!

Nu börjar det röra på sig och närma sig. Idag har jag handlat på taxfree och bokat hotell för Alanya-resan =D Jag handlade för 1800kr på taxfreen - sprit, likör, cider, choklad, godis.... Man måste ju unna o götta sig lite. Mehmet var också nöjd med mina inköp. Tur att vi har samma smak på både godis och alkohol =)

Hotell är nu också helt bokat. Vi kommer starta 1vecka på ett lägenhetshotell och där efter flytta till ett annat hotell för resten av vistelsen. Det där andra hotellet var fullbokat första veckan då det är Bayram då, så vi fick ta ett annat tills det blev ledigt. Det blev lite dyrare, men skit samma. Jag har ju hittat så otroligt billiga flygbiljetter det här året så det jämnar ut sig.

Och imorgon är det redan fredag. Helt galet vad tiden går fort nu, veckorna swishar fullkomligt förbi. Idag är det exakt 4 veckor kvar tills jag åker. Jag har nu 19 dagar kvar att jobba. Hihii, det pirrar i kroppen. Fatta att jag ska vara borta 3 hela månader =))) Sen har jag en lista på säkert 10-15 punkter som jag måste ordna med innan jag åker. Bra planering och att vara strukturerad är förutsättningen för att hinna med allt. Hade ju varit smidigt om jag kunde börjat för längesen med detta. Men de flesta saker jag har att fixa är beroende av vilka kurser jag kommer in på, på högskolan. Samt att jag styrs av pengar som just nu inte växer på träd direkt.

1 kommentar: