torsdag 18 augusti 2011

I feel stressed

Jag känner mig så stressad inombords men jag vet nästan inte varför. Jag tror att det beror dels på allt som skall ordnas innan jag åker, dels på att jag är rädd för att inte hinna klart med skolan i tid och sen är det nog en hel del resfeber också. Även om jag gjord den här resan förut och även fast jag vet hur underbart det var förra året och att jag nästan inte ville åka hem, så är jag ändå skitnervös och undrar vad sjutton jag gett mig in på. Men jag tror o hoppas att allt kommer kännas helt underbart när jag väl är där och har installerat mig. Fatta vilken frihet, att få leva sitt liv precis som man känner för och vill under flera månader. Det enda kravet är min skola, som jag lägger upp nästan helt fritt, jag kan läsa när jag vill och har bara några få deadlines att följa. Frihet är det bästa jag vet. Det är frihet som får mig att känna mig rik!!!

Nu kom det en liten söt kille o ringde på dörren. Han presenterade sig så artigt o frågade om jag ville köpa jultidningar, så sööööt han var =) Men fan, är det jul snart, tänker man. Kan inte sommaren få ta slut först åtminstone.

Annars så har verksamheten på jobbet börjat att ta fart. Och att vi var en person kort idag pga sjukdom, det märktes väl. Men det är faktiskt kul att vi börjar få lite att göra igen, då det har varit bra lugnt i många veckor nu. Vi var så nöjda o stolta i gruppen när vi gick hem för dagen idag. Alla hade jobbat hårt och presterat bra.

Idag är det 2 veckor kvar till avresa och det innebär 9 arbetsdagar. Nice, nice!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar