onsdag 24 augusti 2011

Nedräkning

8 dagar!!!!

Nu börjar ju resan att närma sig med stormsteg. Längtar mest efter att få slippa ställa klockan om morgonen för det är verkligen inte min grej. Och något jag mer längtar efter är att få tillbaka en djup o fin solbränna igen. Jag har bleknat kraftigt de här 2 månaderna som jag varit hemma. Man känner sig mycket fräshare o snyggare med lite färg på kroppen. Och helt plötsligt kan man med glädje börja använda alla vita kläder man har, utan att se ut som ett lakan =) Jag har sagt det förut, men jag kan nästan inte tro att det är sant att jag inte ska arbeta på nästan 4 hela månader. Fattar ni vilken LYX =))) Sen ska jag kanske inte säga för mycket, för av erfarenhet så vet jag att högskolestudier kan vara förjävliga ibland också.

Är fortsatt sjuk idag och hemma från jobbet. Men känns som att det nog kan bli aktuellt att gå tillbaka imorgon då jag är på bättringsvägen redan. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu, men vad ska man liksom göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar