torsdag 11 augusti 2011

Jag vet att ni längtar...

Jaaaa, jag vet att ni väntar på att jag ska uppdatera bloggen. Men inte idag utan det får bli på lördag. Jag ska på fest imorgon hos kusin Hannas sambo Michael som fyller 30 jordsnurr =) Ska bli riktigt trevligt.

Jag vill passa på att tacka alla som gett mig tips om studielitteratur. Fina Helena som skickade mig ett sms och söta Josefine som lämnade en kommentar i bloggen. Men nu är alla böcker beställda (förutom den jag inte hittade som jag helt enkelt struntar i).

De senaste dagarna har jag mest ägnat åt jobb och shopping. På jobbet börjar det saaakkkttttaaa rrrröööörrraaaa ppppåååå sssiiii....iii..iiig *hihi* men med shoppingen så går det betydligt fortare undan, HAHAA!! Idag införskaffade jag mig ett par svarta leggings och igår blev det en jättesöt klänning från GinaTricot. Rea = 49kr för den =))) Igår var jag runt i massa möbelbutiker med mamma och hon betalade en taklampa till mig som jag ska ha i sovrummet. Den var från Watt&Veke, så himla fin. Vit med silvertrådar i. Jag har en likadan i vardagsrummet fast brun, men som skimrar i cerist när den lyser. TACK Mammi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar