måndag 29 augusti 2011

Gällande kommentarer i bloggen

Jag kom på att jag ändrade inställningarna till bloggen för några dagar sedan och tog bort alternativet att kunna kommentera Anonymt. Det verkar ju ha gjort verkan, för så få kommentarer som jag fått sista tiden så började man ju undra om något var fel. Jag har lagt till alternativet igen, så nu kan ni som inte vill avslöja er lämna kommentarer igen. Men jag tycker det är trist med anonyma kommentarer, för man vet inte vem man ska svara eller vem man ska tacka. Så även om ni inte kan kommentera med ett konto, så skriv gärna ert namn så jag vet vilka ni är. Deal???

3 kommentarer:

  1. Jag har haft flera kommentarer på gång, bland annat ett långt om överpriser och överkonsumtion, blev alldeles för struligt när jag inte kunde lägga anonymt, vilket jag gör, men alltid med mitt namn i brödtexten...alltså därav uteblivna kommentarer. Christina

    SvaraRadera
  2. Hej =)
    Jag undrar bara hur länge ni har varit ihop? =)
    Kollar in här dagligen btw!

    SvaraRadera
  3. Va kul för dig att äntligen få komma ner dit igen :)jag tror det kommer gå bra för er o att ni får UT o kan leva lyckliga :) Jag ska kommentera mer, du får mig ofta att dra på munnen för du skriver så bra o roligt så det är kul o läsa, ren lathet jag inte kommenterar :p Hoppas du får en bra resa!! /sofia

    SvaraRadera