tisdag 23 augusti 2011

Nedräkning

9

...dagar kvar nu!!! Helt otroligt att det är så nära. Jag o Mehmet längtar efter varandra så vi kan dö. Jag hoppas den här resan kommer bli den bästa någonsin. Jag tror att jag o Mehmet kommer uppleva äkta o genuin lycka tillsammans de här månaderna. Jag känner det på mig. Kanske att några dagar kommer att bli väldigt speciella för oss dessutom.

I övrigt så är jag sjuk. Har åkt på nån variant på halsfluss. Har ju inte kvar mina halsmandlar och då blir man inte sjuk på samma sätt. Men det gör fortfarande lika ont i halsen, på långt ner i halsen är det vita prickar o sår, har problem att svälja och lite diffus feber. Var så trött när jag kom hem, efter att ha jobbat halva dagen, så jag sov i 3 timmar i soffan. Skönt, men nu är jag som i ett töcken. Hoppas bli bättre snart så att min hjärna orkar tänka så att jag får chans att fortsätta med mitt ex.arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar