måndag 2 augusti 2010

Trött, tröttare, tröttast... också jag!

Har tydligen internet idag också, det trodde jag inte. Men jag är alldeles för trött för att blogga så det här blir inget speciellt inlägg. Pratade med Mehmet förut, och det samtalet blev lika tomt precis som det här inlägget. Han är riktigt trött också nu. Han jobbar säkert 14 tim per dag och det går inte att sova pga värmeböljan, så man undrar ju vad jag egentligen klagar över.

Frågan är om det är han eller jag som blir lyckligast över att jag kommer ner. Ni tror väll att det är jag, med tanke på hur mycket jag gnäller på sverige. Men jag tror faktiskt att det är han, för så som han väntar och längtar. Han tycker allt är riktigt tråkigt nu när inte jag är där och det enda han tänker på är hur underbart det ska bli när jag kommer ner och att få leva vardagslivet tillsammans med mig. Sen blir det nog rätt så skönt för honom också att komma ifrån det där snuskiga kollektivet med ett gäng killar och istället få bo med mig på ett hotell, där det är städning samt byte av sängkläder och handdukar hela tiden.

Nu säger jag GONATT!
Zzzzzzz...

1 kommentar: