måndag 2 augusti 2010

Produktiv dag!

Idag har jag fått väldigt mycket gjort. Förutom att jobba så har jag även beställt alla böcker till skolan. Det var sex stycken totalt. Det fina i kråksången är att man sen kan ansöka om motsvarande ersättning från facket, Unionen. Så jag hoppas på att de ger mig alla pengar tillbaka. Det är nog inte alla som nyttjar denna möjlighet, men det är ju guld värt. För det är ju inte direkt några roliga böcker att ha sen när kurserna är slut, så fick jag inte pengarna tillbaka så skulle det kännas som en väldigt sur utgift.

Jag har även varit och hämtat ringarna idag. Det kändes roligt. Jag blev alldeles varm i kroppen när jag läste den ingraverade texten Mehmet "ett hjärta" Marie 19/6 2010. Hoppas att han gillar dem. De är inte de mest påkostade men de duger och dom är ju inte till för att skryta med, utan som en symbol för vår kärlek och vår framtid såklart.

Jag har också hunnit med lite shopping, ett par grå hellång leggings och ett läppglans blev det. Har också hunnit med att gå till apoteket och betala in en sjukt stor restskatt efter försäljningen av min lägenhet förra hösten.

Tyvärr blev det ingen lunch med älskade Susanne idag, som jag hade sett fram emot sedan igår. Vi kanske tar det imorgon om hon hinner. Hon är en fullbokad tjej. Men jag saknar henne och har inte sett henne på säkert ett halvår, så tycker det är dags för en liten dejt.

So long, my friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar