lördag 21 augusti 2010

Ettusenniohundratrettio.....

Mina böcker har kommit för Projektledningskursen och kursen i Turism och destiantioner. Jag visste ju att det skulle vara 7 böcker, men jag vet inte hur jag tänkte... för när jag räknade samman sidorna, som jag tydligen och uppenbarligen måste plöja igenom under hösten, så var det 1930 sidor. Jag höll på att ramla baklänges. Snälla ni, jag har inte läst en bok på flera år, det här är som en dödsdom för mig!!! Men jag ger då inte upp, kan ju inte kasta in handduken redan innan jag har börjat. Men man kanske hade kunnat få önska en något mer inspirerande layout på själva bokinnehållet. Endast EN bok innehöll bilder, färg o tabeller. De andra är bara svart/vita och tråkiga med text sida upp och sida ner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar