söndag 1 augusti 2010

Finner inga ord!

Efter en liten pratstund med Mehmet, så är jag så sjukt förälskad så jag nästan hoppar ur byxorna. Det finns ingen bättre kille än honom. Tänk om alla hade någon som han. Och att han skulle bli min, det hade jag inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig för bara några månader sen. Han dök upp i mitt liv när jag som allra, allra mest behövde det och han har gjort mig så otroligt lycklig, så jag finner verkligen inga ord.

Han säger precis de saker jag vill höra, han är så speciell och underbar, så ibland så undrar jag vad jag gjort för att förtjäna någon som honom. Att det finns någon för alla där ute, till och med en för mig.

Hans tankar om framtiden för oss, hans värderingar i livet, allt är bara så löjligt rätt. Jag börjar snart undra vart haken är. En så snäll och ärlig och godhjärtat person.... och han är MIN, bara MIN!!!!!!

=)))

2 kommentarer:

  1. Marie jag vet att du också är snäll och god hjärtad så jag tycker inte att det är konstigt att du träffat en snäll och god kille det är du värd

    SvaraRadera