söndag 1 augusti 2010

Inget internet

Under kommande vecka så kommer inte jag ha nått internet hemma, men jag ska försöka göra några blogginlägg på jobbdatorn om det blir någon tid på nån rast eller efter jobbet. Annars hitter ni mig åter här nästa helg när jag har laddat mitt MBB Kontant igen.

Har lagt in en besöksräknare på sidan så jag ser att det i alla fall är någon som läser på min sida. Har varit lite dåligt med kommentarer tycker jag. Om det beror på att det jag skriver är tråkigt eller på något annat, det vet jag inte. Så kommentera alltså gärna mina inlägg så jag vet att ni finns.

Tjngeling pling!

1 kommentar:

  1. Hello Marie!
    Jag har allt hittat dig, Jennie, gamla Ventelo-Jennie! Roligt med blogg, själv är jag bloggberoende så jag kommer säkert följa ditt alanyaäventyr. Härligt att du är lycklig och har ett härligt Turkiet att se fram emot. KRAM /Jennie

    SvaraRadera