tisdag 24 augusti 2010

11 days to take off!

Mina vänner, det närmar sig nu, 11 dagar kvar. Som sagt, vet inte om det är jag, eller min fästman, som längtar mest till den 4 september. Jag tror vi är lika desperata och uttröttade båda två av detta väntande. Det tar liksom aldrig slut och det finns INGET man kan göra för att skynda på det. Desperat är dagens ord.

Satt igår och räknade på Alanya-budgeten, och jag kan ju säga som såhär, det ser inte ljust ut. Men jag sitter hällre i härliga Turkiet och äter ekmek och njuter av vädret och underbar kultur, än att jag sitter instängd hemma i Sverige och äter hawaii-rulle och glor på TV. Någon som håller med?

När jag tänker efter så är det egentligen en hel del saker att fixa på de här 11 dagarna. Nästan så att jag känner mig lite stressad faktiskt. Fast egentligen.... om jag ska vara helt uppriktig och ärlig mot mig själv, så är det inte jättemycket att ordna med. Det är mest att jag är så lat och att jag flyttar fram allt och att jag är född med en extraordinär gåva - jag är landets största TIDSOPTIMIST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar