lördag 28 augusti 2010

Robyn - Dancing On My Own - available to download from 13th June

1 kommentar:

  1. Hej!
    Och tack så hemskt mycket; vad gulligt du skrev :). Min blogg är så tråkig och ouppdaterad nu för tiden... När jag bodde i Turkiet var det roligare att skriva, men här hemma blir det ju mest äta, jobba, sova typ...

    Jag förstår vad du menar med att det är jobbigt att vara isär! Och det är INTE bra, jag vet precis! Vi bråkade och missförstod varandra rätt mycket under den tid som vi bodde långt ifrån varandra...

    Jag såg ditt svar längre ner, och tar och skickar ett mail istället lite senare; tycker som sagt att det är så roligt att läsa om dig/er. Kul med folk som har liknande erfarenheter (jag vet inte så många i samma situation som jag, om du förstår).

    Kendine iyi bak! =)

    SvaraRadera