torsdag 24 november 2011

Planer för dagen!

Idag måste jag ta tag i en hel del måsten. Ska göra lite inköp innan jag åker hem. Vill ha ett par Convers, några hamam-vantar, speciell choklad och ska köpa lite överaskningar till folk.

Sen blev det lite dumt igår när jag skulle boka min transfer till flygplatsen. Bokningssidan gav Error-meddelande när bokningen skulle bekräftas, så jag gjorde om bokningen. Då fick jag samma felmeddelande men när jag sen kollade min mail så hade jag ändå fått två bokningsbekräftelser från dem. Så jag ringde företaget och skulle be dem ta bort den ena bokningen, men då hittar de ingen av bokningarna. Så blir nog så att jag får leta rätt på det där kontoret idag och få ordning på mina bokningar. Sen måste jag också leta upp ett internetcafé för att skriva ut lite biljetter för hemresan.

Idag står också en hel del skolarbete på schemat. Ska skriva en reflektion kring en bok jag läst och sen börja läsa i en ny bok. Detta måste göras idag så att jag kommer ikapp. När jag kommer hem till Sverige så har jag en 1-veckas omtenta att göra och då lär det inte bli mycket gjort på denna kursen. Jag är ju dessutom bjuden på dop på lördag nästa vecka =) Helenas lilla Matilda ska döpas och det ska bli så mysigt.

Ja, dags att ta tag i dagen här nu tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar