fredag 11 november 2011

Då var det ordnat

Japp, då var det klappat o klart. Jag har meddelat chefen om att jag träder åter i tjänst den 5 december =) Sen som sagt finns det ju inget att göra på kontoret, eller i alla fall inte på vår avdelning som det ser ut just nu. Men mycket kan hända fram till december månad. Man vet ju inte ens om man har jobbet kvar när man kommer hem eller vilken avdelning som man kommer att bli placerad på. Men jag får ta det som det kommer helt enkelt o kan inte gå o gruva mig för det nu när jag har så mycket annat att tänka på. Just nu är det Migrationsverket som står i fokus så jobbet får komma i andrahand. Men även om jag skulle bli uppsagd så känns det ändå bra att veta att jag har 5 månaders uppsägningstid då jag varit anställd så pass länge i företaget. Det känns ändå som en viss trygghet. Men jag borde nog börja leta nytt jobb redan när jag kommer hem, för om man ser till hur många som sagt upp sig och slutat så verkar ju inte läget på kontoret vara så värst kul just nu. Och om Mehmet ska flytta till mig så vill jag kunna känna att jag har en säker anställning, så det skadar nog inte att börja se sig om vad det finns för alternativ out there.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar