tisdag 29 november 2011

Av hela mitt hjärta

Jag hoppas av hela mitt hjärta att den här veckan kommer sluta med att jag är lyckligare än vad jag varit på mycket länge.

Jag önskar dock att allt var klart o ordnat redan nu så att jag till 100% kan koncentrera mig på min hemtenta som jag skriver den här veckan. Det är svårt att skingra tankarna från allt som är i rullning nu för att ämna tankarna helt åt skolan. Men jag ska göra så gott jag kan med tentan som jag har kollat på idag för första gången. Denna verkar bli precis lika svår som denn förra jag skrev men inte klarade. Får se om jag kan ta hjälp av en kollega som har läshuvud o har läst en del om det ämne som tentan handlar om.

Har pratat en lång stund med Mehmet nu på morgonen o han blir så glad o kvittrig så fort jag ringer. Vi är väldigt lyckliga i vårt liv tillsammans nu, även om vi just nu råkar vara skiljda åt. Men vi har det ändå bra, riktigt bra och vi är verkligen lyckliga tillsammans. Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom. Han o jag har vuxit ihop så otroligt starkt under bara 1,5års tid. Det känns som vi varit tillsammans i hur många år som helst. Vi har kommit så långt i vårt förhållande. Om det dyker upp massa problem och småtjaffs så sommer vi aldrig låta det förstöra något mellan oss. Både han o jag är fast beslutna om att alltid lösa de problem som uppkommer, för innerst, innerst inne så vill vi bara få vara tillsammans.

Jag sitter nu o väntar på samtal från North Hub, företaget som spårar väskor åt flygbolagen. Eftersom Pegasus hemsida fortfarande inte ger några indikationer på att de ens har funnit min väska så har jag bett spårbolaget att ringa upp både Antalya och Istanbuls flygplats för att se om de manuellt kan finna min väska med alla kläder. Antalyas Lost&Found kontor har inte så värst mycket väskor hos sig, så där borde det inte vara några problem att hitta väskan om den skulle råkat ha bli kvar där. Men Istanbus Sabiha Gökcen är ju betydligt större, så där är jag rädd att väskan kan komma ordentligt på villovägar. Jag tycker det är konstigt att de inte funnit väskan någonstans... för nånstans måste den ju vara. Den kan ju inte ha gått upp i rök liksom. Well, vi väntar o ser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar