söndag 20 november 2011

Älskade pappa - det är din dag idag

Idag är det min pappas dag. Den är alltid lika jobbig och hur längesen det än är sen du lämnade oss här på jorden så minns jag dig ändå exakt som igår. Man kanske egentligen borde tända ett ljus för dig idag, men jag kände direkt att jag istället ville lägga ut den här bilden, för den återspeglar på något sätt mina tankar till dig.



Älskade pappa!
Idag har jag varit på stranden och njutit av solen som tittat fram för första gången på flera dagar. Jag såg det glittrande havet framför mig och kände lugnet och stillheten i luften. Det har varit en bra dag och jag och Mehmet är riktigt lyckliga tillsammans idag. Jag tror inte att det viktiga för dig är att jag hela tiden springer till din grav o lägger blommor eller tänder ljus. Jag tror det viktigaste för dig är att jag är genuint glad och lycklig i livet och att jag tänker på dig när jag känner att jag istället hade behövt dig här. Idag har du fått sällskap av Lasse Brandeby och jag tror att han kan ge dig många roliga stunder i himlen <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar