måndag 28 november 2011

Jag vill lägga mig ner o självdö

Åter i sverige.... och nu måste jag bara få skriva av mig. Helt ärligt, jag vet fan inte vart jag ska hitta mina krafter ifrån snart. Allt är fan skit i livet o jag vill bara lägga mig ner i självdö. Inte för den sakens skull att problemen är så ofantligt stora, utan snarare för det faktum att ALL JÄVLA SKIT HÄNDER FAN MIG!!!!!!!! Ja helt ärligt, jag kommer ge upp snart, jag kommer lägga mig ner o sluta andas eller nått o jag skojar inte. Hur kan all världens jävla olycka av olika slag hända just mig. Jag är ordentlig o skötsam, planerande och ordningssam. Inte överdrivet, utan kanske bara något mer än medel-Svensson, o ändå, ÄNDÅ ska allt skit bara staplas på vartannat mitt framför min ytterdörr. Men alltså, dagen den kommer då jag inte längre kommer lägga några krafter på att försöka bryta mig ut... så lägger jag mig bara ner o självdör.

Min resväska med 17kg kläder kom aldrig till Arlanda, och såhär 2 dygn senare så har de inte ens lyckats spåra vart den befinner sig. Jag vet inte om den är i Antalya, Istanbul, på Arlanda eller har försvunnit någon helt annat stans. Och till råga på allt så upptäckte jag igår att jag inte heller är försäkrad för detta. Hemförsäkringen gällde bara 45 dagar, jag trodde det var 90. Och extraförsäkringen man får när man betalar resan med VISA-kort, den gäller bara från resor från norden och till utlandet, inte åt andra hållet. Som sagt.... 17kg kläder..... borta!!!

Migrationsverket.... jag säljer fan snart allt jag äger o har o investerar i en atombomb som jag släpper över Migrationsverket i Örebro. Sämre behandling av människor får man fan leta efter. I torsdags fick jag besked från min handläggare att vi fått ny handläggare IGEN.... alltså vår tredje handläggare som nu ska in o grotta i vårt ärende. Hur jävla inkompetenta får en myndighet vara.... att såhär efter 8 månaders väntetid och 3 handläggare senare så har de fortf. inte lyckats fatta ett beslut i ett vanligt jävla rutinärende. Jag kan knappt tro att det är sant. Och jag ställde klockan imorses för att kasta mig på telefonen till min nya handläggare med en gång. OCH vad fan tror ni jag får för svar.... "Handläggaren är på tjänsteärende, väntas åter på fredag". Jaaaaaaaaa, men va fint. Då ska det alltså gå en hel arbetsvecka till nu då innan jag ens kan få några som helst besked i vårt ärende. Snacka om att jag har tröttnat för länge sen nu alltså. Kl. 11 finns chefen för Örebro-kontoret åter på plats o ni kan ge er fan på att det ska ringas ett högljutt o icke nådigt samtal då.

Ska jag fortsätta med min lista eller har ni fått nog.... jag stannar nog här, då jag måste hoppa in i duschen då jag har en tid att passa. Ja för tro det eller ej - livet måste ändå gå vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar