torsdag 22 juli 2010

Shopping = 1 timmas lycka!!!

Jag har shoppat. Det var ju minst några timmar sen jag gjorde mitt senaste inlägg om samma ämne, så det var dags för ett nytt. Kappahl, kanske inte min favoritaffär, men de hade en hel del. O måste medge att det slår lätt slint i huvet på en när de har halva reapriset. För vist kan man fynda... man plockar på och plockar på. Så tänker man "Jag provar hemma sen". Men ni vet ju hur det är, man behåller allt o orkar inte lämna tillbaka. Men den här gången tror jag att jag har gjort riktiga kap... Süs, jag vet vad ni tänker. Vad skulle skilja den här fynd shoppingrundan från de du gjort innan. Jaa, jag vet faktiskt inte :D

Förutom jeansen nedan så blev det ett par haremsbyxor, en svart handväska (den 10:e i ordningen), en skiiiiitsnygg partyväst och två armband.

Ett av de inköp jag gjorde... jag står fast vid åsikten att jag tror att de är snyggare på än vad de är på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar