fredag 16 juli 2010

Man måste ju unna o götta sig lite..

Då har man unnat sig en lång o härlig 45min massage idag... Ho -ho - hold your horses, det är på jobbets bekostnad. Friskvårdsbidraget skall nyttjas till bristningsgränsen innan tjänstledigheten träder in =) Nästa tid är redan om en vecka. Jag ställer in siktet på att vara som en helt ny människa när högskolestudierna börjar. En nystart i livet helt enkelt, efter åååår av elände. O bara att vara nykär, jag studsar runt på rosa moln o mår gott. Att bättra på det hela med en ny frisyr och fotvård är bara en extra bonus.

I helgen ska jag leta dator... ännu en utgift som ställer sig sist i raden bakom de andra. Men med en väl uppsatt budget så tror jag det ska ordna sig. Planeringarnas drottning är det ju som skriver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar