torsdag 29 juli 2010

Ingen inspiration

Har ingen inspiration till att blogga idag. Det har regnat precis hela dagen och jag blir helt tom inombords när det är sånt här väder. Om man ändå hade sin honey att mysa med. Jag får mysa själv istället. Har bullat upp med cola och ostbågar och choklad och får se om det är något skoj på tv:n.

Idag har jag bara jobbat mina sedvanliga 8. Sen har jag fyndat till min bejb på rean. Jag tror han kommer bli väldigt nöjd och glad.

Mina datorprylar jag beställde på nätet har kommit. Det ser lovande ut, de var både billiga och snabba så jag kan rekommendera http://www.billigteknik.se/

Idag är det 37 dagar kvar till the black paradise =). Tiden har nog aldrig förr gått så långsamt. Jag kommer hamna på hispan snart.

Tjngeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar