tisdag 27 juli 2010

Ändrade planer, not my shit...

Skulle ha gått på massage idag, har längtat i en och en halv vecka nu... MEN blev framflyttat till imorgon.

Jag har inte svårt för förändringar vanligtvis. Men förändringar av framtida planer är något som jag har väldigt svårt att anpassa mig till. När man har sett fram emot något länge och sen blir det inte av som planerat, flyttas fram eller så blir det inte av alls. Jag blir så otroligt besviken. Och jag är nog landets största planerare, kalkylerare och dagdrömmare. Jag vill alltid ha något att se fram emot, och jag vill nästan alltid ha en utstakad väg för hur jag ska komma dit. Jag lägger mycket tid på planering, säkert en eller flera timmar per dag. Jag älskar att göra listor, budgetar, få saker att matcha i tid och för att inte tala om den ekonomiska aspekten. Jag vill nog påstå att detta är en av mina största hobbys. Men jag gillar det och skulle inte kunna leva utan det. Att tappa bort min mobil med Anteckningar, Kalender och Kalkylator vore ju bara ödet alltså. Vad skulle jag göra =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar