torsdag 29 juli 2010

Norden förföljer mig!

Har pratat med Mehmet och nu känns allt precis som vanligt igen. Han är så otroligt go o snäll o vill ingen illa. Me like so so much!

Han har nu börjar jobba på Norden restaurang. Det är ett riktigt bra ställe, så jag får väll vara nöjd. Det är bara det att stället verkar förfölja mig. Han är nämligen den tredje av mina pojkvänner som jobbar där. Hoppas att detta ska bli bra för honom och oss, för han jobbar hårt och är värd allt.

Vi pratade lite om hur skönt det ska bli att bo tillsammans hela hösten och halva vintern. Båda längtar jättemycket.

Jag berättade att jag har en överraskning till honom, o han blev nästan sjuk av nyfikenhet. Hihi.... han kommer gå under tills han får veta. Egentligen är det ju inget speciellt, medans han hade hoppats på något i stil med ett giftemål eller liknande. Om det är det han hoppas på så ack vad han kommer att bli besviken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar