torsdag 3 mars 2011

Får får får....?

Ja, en sak till!!! Redan för flera månader sedan så gjorde jag klart för lilla älsklingen att jag vill inte veta av något fårslaktande bara för att jag ska komma till familjen och hälsa på. Näää då, sa han. Så pratar vi idag och då kommer det. Ja, då ska de ju givetvis slakta ett för några dagar innan jag kommer dit. Detta då det är tradition för att bringa lycka för oss som par och för vår framtid tillsammans som förlovade och såsmåning om senare som gifta. Jag kan knappt tro att det är sant... att slakta ett oskyldigt får för att bringa lycka åt en vegetarian. Suck!!! =S

1 kommentar:

  1. hihih du får se det som en komplimang och att du är välkommen i familjen och var glad att du inte var där samtidigt, har hört ett par bräkande får utanför svärmors hus närjag hälsat på :D

    SvaraRadera