torsdag 10 mars 2011

2 dagar kvar

Har haft sjukt mycket att göra idag o jag är så himla slutkörd. Först jobb, sen frissan, sen hem i snörusket för att baka kakor, laga mat och tvätta 4 maskiner tvätt. Hade planerat att packa också, men jag orkar bara inte.

Håret blev i alla fall superfint, jag färgade bara, men klippte inget. Frisören i Alanya klippte på tok för mycket förra gången så jag ville inte klippa något denna gången.

Hade rejäl och äkta resfeber idag på förmiddagen, hettade i ansiktet, fjärilar i magen o tryck över pannan med bultande huvudvärk. Men sen kom det lite bad news på jobbet så jag fick helt plötsligt annat att tänka på och alla mina symptom försvann. Skönt!

Pratat med babie idag. Han har verkligen slitet som ett djur de senaste veckorna för att iordningställa ett helt eget rum till oss för att jag kommer dit. Allt ifrån att mura, till att putsa, måla, städa och dekorera. Jag är så otroligt glad o tacksam över att ha någon som han. Jag tänker varje dag att han är den rätte för mig. När man har träffat den rätte så vet man det sägs det ju. Det låter som en stor klyscha men det är verkligen sant. O jag längtar efter honom så sjukt mycket... men nu är det rysligt nära.

Imorgon är det sista dagen för mig att fixa det sista, dvs. packa typ allt, fixa iordning mig själv med naglar, fötter, hår osv. Jag hoppas hinna blogga en kortis imorgon också. På lördag bär det av tidigt och min älskade mamma kör mig till tåget. Det ska ju dess värre bli 2dm snö imorgon och jag är liiiiiiiiivrädd för att det ska bli tågproblem så att jag inte kan ta mig upp till Stockholm. Det vore väll ändå ödet. Jag skulle bryta ihop fullständigt. Snälla, snälla, håll tummarna för mig =S

2 kommentarer:

  1. Klart jag håller tummarna.
    Förstår att du känner resfeber, du har ju haft så mycket att göra nu innan och då är det lätt att flippa ut...
    Skickar lite kramar till dej.
    Sköt om dej och lycka till med allt som du ska göra innan du åker.
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Lycka till. Visst kan han va den rätte för dig!!
    Han verkar ju bry sig fixar och donar för dig:)

    SvaraRadera