lördag 5 mars 2011

7 dagar kvar

... å jag är SJUK!!! Och det sista jag har tid med är verkligen just nu att vara sjuk =(

För er som inte vet så går jag på diet, för att tappa kilon till i höst. Och hur lätt är det att följa en diet när man är sjuk. Ska jag vara besviken på mig själv efter att ha ätit 20 chips, en bit drömtårta och 6 apelsiner idag (?)

Nä, det blir tidig sänggång idag och hoppas på en piggare morgondag!

PS. Fåret är nu slaktar och det har mannen i mitt liv blivit varse efter ett långt samtal. Han skrattade mest åt mig när jag skrek att det hade bringat betydligt mer lycka för mig om han snittat 200 tomater. Jag förstod inte det roliga... =S

2 kommentarer:

  1. Då får vi hoppas att det där fåret bringar tur så att du snart blir bättre!

    Gecmis oslun, canim!

    SvaraRadera
  2. Bästa dieten kan du nog få när du kommer till Turkiet. Ät bara färsk mat, mat utan fett, massor med grönt o frukt och promenera var dag i minst en timme i snabb takt! Lovar att det funkar! När jag kom hit så gjorde jag det utan att ha en tanke på att gå ner i vikt men kilona försvann och jag blev tunn! För tunn! Tror jag tappade 10 kilo på 2 månader och det är mycket för mig!

    SvaraRadera