onsdag 9 mars 2011

4 dagar kvar

.... var det igår. Men jag glömde att blogga då jag hade den sämsta dagen i världshistorien. Usch!!! Så skönt att den till sist tog slut. Det var ett helvete på jobbet, och helvetet fortsatte när jag kom hem.

Well, idag är en ny dag och jag är en dag närmare resan och mannen i mitt liv. Har fortfarande inte ändrat inställning om hur besvärande och nervöst detta känns. Inga lugnande ord i världen kan hjälpa mig, utan det som behövs är att jag får komma dit o se allt med egna ögon. Behöver jag ens säga att den här cirkusen har tagit över HELA mitt liv..?

Ja nu är i alla fall följande inhandlat för resan...
  • Kakburk
  • Servetter
  • Massageolja
  • Leksak till ett av barnen

Ikväll ska jag packa vidare i "lilla" resväskan samt baka kakor till mamma Perihan. Jag tänkte att om jag gör lite hushållssysslor innan jag kommer dit, så kanske jag slipper visa mig så duktig när jag väl är på plats sen ;)

Peace, Love and Understanding!!! (inget måtto jag själv lever efter dock har jag märkt)

2 kommentarer:

  1. Jag ska själv åka och träffa familjen hos min Pojkvän i Izmir imorgon, och Mehmets mamma och Emres mamma har samma namn:)! Förstår dina känslor, jag har själv dom samma! Lycka till!

    Mvh Linnéa

    SvaraRadera
  2. Kan säga att jag e nästan lika nervös för att träffa min svärfam om en månad fast det är 3:e ggn vi ses. men det ska bli så kul och du kommer märka att de tar väl hand om dig.

    SvaraRadera