fredag 4 mars 2011

8 dagar kvar

Och jag är så jävla trött och antagligen påväg att bli sjuk, så jag grinar snart. Det var längesen jag kände mig såhär jävla kass. Hettar i ansiktet, slutkört i kroppen, bultande huvudvärk, frusen sen en vecka tillbaka och magont till och från. tror dock att jag hittat boven till magvärken... Nutrilett Toffé Bars. Tips, köp o ät aldrig dessa!!!

Jag ska ta en värmand och kurerande dusch nu innan jag går under. Är bra jäkla illamående också efter att ha frossat i mig en jäkla massa onyttigheter... ciabatta med smör o ost, drömtårta och sourcream&onion chips. Uuuäääääh!

Imorgon blir det jobb om jag fortfarande är friskt. Jag säger gonatt och ber att få återkomma imorgon!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du håller dej på benen.
    Vore ju inte så bra att bli sjuk nu...
    Krya på dej och vila så mycket så möjligt.
    Kram M

    SvaraRadera