lördag 3 september 2011

Svar till mina läsare =)

Ja just det hoppas du bloggar från Alanya oxå;)/Cissy

Kan du inte ta lite foto från lägenheten och lägga upp i din blogg skulle va jätte kul att se hur den ser ut, Hoppas på en underbar tid för er:)/ Cissy

Svar: Jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Jag brukar göra det när jag är här längre tid och därmed har mer tid att förspilla på datorn. Är man här endast någon vecka eller två så vill man ju nyttja tiden till annat. Dock brukar det vara lite si och så med internet-anslutningen på hotellen, som på det hotell jag bor nu. Det kommer och går hela tiden. Men eftersom vi inte ska bo kvar här mer än i några dagar till och sen flytta till vårt riktiga hotell, så väntar jag med att ta bilder tills vi kommit på plats. Det lägenhetshotellet är dock inte av någon högre standard utan rätt så gammalt o slitet, men vill ni se så är det klart att ni ska få se =)


Lycka till där nere och med studierna. Undrar lite över vilket hotell du bor på. Lägenhetshotell kan jag gissa ;) har du något att rekommendera? anna

Svar: Just nu bor vi första veckan på Volkan Hotell. När jag bokade så hette det Volkan Apart Hotell och har för mig att det stod att det fanns kök o allt. Men sen när jag väl installerat mig i lägenheten/rummet och öppnade köksluckorna så fanns det inte någon som helst köksutrustning. Inget liksom. Så jag gick ner i receptionen och frågade om detta var ett ApartHotell eller bara ett Hotell. Då fick jag till svar att det bara var ett hotell nu för tiden och dom hade också verkat ändra namnet till endast Volkan Hotel. Efter detta så tar vi in på Luxor Apart Hotel och där ska vi bo resten av vistelsen.


Hej =) Jag undrar bara hur länge ni har varit ihop? =) Kollar in här dagligen btw!
Av shakila på Gällande kommentarer i bloggen på 2011-08-29

Svar: Jag och Mehmet har varit tillsammans sedan typ 10 juni 2010. Och vi har varit förlovade nästan lika länge =)


SIST MEN INTE MINST vill jag tacka för alla fina kommentarer från er som önskar mig lycka till och trevlig resa =)

Så sant, vissa har även tur i både kärlek och spel. Man kan ju tycka att en av dom räcker ;p Själv har jag aldrig nånsin haft tur i spel, o inte direkt i kärlek heller, fast mer "tur" där än spel. Men även jag har hittat en turk sen lite över 1år tillbaka :) hoppas att det ordnar till sig för oss och er oxå, det är ju lite styrigt o massa tid som går innan man kommer dit man vill :) bara hänga kvar! Hoppas du får en skön o bra resa!! kram sofia

Va kul för dig att äntligen få komma ner dit igen :)jag tror det kommer gå bra för er o att ni får UT o kan leva lyckliga :) Jag ska kommentera mer, du får mig ofta att dra på munnen för du skriver så bra o roligt så det är kul o läsa, ren lathet jag inte kommenterar :p Hoppas du får en bra resa!! /sofia

Hej vännen! Grattis till tentan! :) Vad gött att allt verkar ordna sig; eller ja, "röra" på sig i alla fall, om du förstår vad jag menar. Hoppas bara alla besked etc blir positiva! Vi åker på onsdag till Turklandet så vi kanske ses :P. Fast vi ska bo typ i Konakli, och åker nog bara in till Alanya nån dag kanske, för att proviantera lite. Så det är väl inte så troligt. Hur som helst; Hoppas du får en RIKTIGT BRA RESA! Kram
Av Josefine på Mycket händelserik dag på 2011-08-29

Jag åker till Alanya till min pojkvän natten till måndag, och jag är hur nervös också. Egentligen vet jag inte varför för jag var där för bara 5 veckor sen. Men ändå saknar jag honom så jag tror jag ska dö :) Hoppas du får en underbar resa! Kram
Av Linda på Mycket händelserik dag på 2011-08-29

2 kommentarer:

  1. Ja självklart så går bloggandet inte i första hand på en efterlängtad resa. Ja kul om du lägger upp några bilder ändå. Pengar behövs ju till annat än ett dyrt boende. Det viktigaste är ju att komma i väg. Ha det gott:)/ Cissy

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är så himla avundsjuk på dig som har möjlighet att vara där nere så länge..:). Jag har min turk här redan sedan ett par år tillbaka, senast vi var i Turkiet var i april när vi visade upp vår lille son, dock inte i Alanya. jag älskar att läsa din blogg och drömma mig tillbaka till när jag åkte fram och tillbaka..:). Visst är avståndet jobbigt men nu kan jag nästa sakna det lite emellanåt. Känslan av längtan är tärande men ändå härlig på sitt sätt, man har alltid något att vänta intensivt på.. Nu hinner jag liksom inte sakna honom så mycket under de åtta timmar han är borta på dagarna..;).kram på dig!// Emma

    SvaraRadera