lördag 10 september 2011

Någon som håller med?

Det är just pga sånna här kommentarer på min blogg som gör att jag väljer att endast dela med mig av den till mina vänner fortsättningsvis. Se och läs...

HAHAHAHAHAHA alltså seriöst du måste nog vara den mest bittra människan på denna jord. Stackars din omgivning. Att ens bli så jävla förbannad över en kommentar är ju helt absurt. Du skriver sånna grejer och skriver också att du vill att folk ska kommentera, och när någon gör det så är det enda du gör är att slå så hårt du bara kan tillbaka om de är saker du inte gillar eller tycker låter bra i dina öron.. Du är en korkad jävla människa som är så jävla blåst så man nästan trillar baklänges när man läser din blogg, då du är 30+ och kanske borde vara lite mer vuxen och mogen än du faktist verkar vara. PATETISK är vad jag kallar människor som DIG. Jag är inte totalt jävla bakom flötet och inte vet att det finns risker med gas och gasspisar men du är ju så ute och cyklar om att ALLA gasspisar är på detta sättet. Det är nog därför många/majoriteten av befolkningen i turkiet har gasspis och fortfarande lever, de är nog för att ALLA gasspisar läcker och exploderar. Jävligt logiskt..

Någon som håller med???

8 kommentarer:

  1. Hej! :)
    1. Hur länge har du och Mehmet varit tsm?
    2. När kommer Mhemet hit?
    3. Hur stor snopp har Mehmet?

    Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Visa att du är bättre och ge inte den personen uppmärksamheten den vill åt. Utan strunta bara helt å hållet i de. Om du ser att de är en sån komentar så tryck genast på delete! Och ge inte den vidriga personen vad den är ute efter.

    SvaraRadera
  3. De som läser din blogg och sedan skriver en sådan kommentar kan ju bara vara avundsjuka på att du lyckas med att spara och åka ner en längre tid till Alanya. Håller med föregående, låt de inte få din energi och bli synliga med sina kommentarer så blir det lugnare, just nu sitter den personen som skrivit och bara njuter kan jag tänka mig!!
    Ha det underbart i Alanya och njut av tiden du har där!!
    Anna

    SvaraRadera
  4. Jag har läst din blogg och har tänkt ibland Väx upp!framförallt när det gäller språket och hur du uttrycker dig om andra människor tex en lärare o myndigheter. Att låta andra människor läsa detaljer om ditt liv är väl ett sett att vilja bli sedd. Vad du tycker o tänker är din ensak men du måste ha förståelse för att alla inte tycker som du.

    SvaraRadera
  5. Du anonym/Stina, ta och gå och solariesola ist, för det är väll det du gör oftast, lilla gumman, jag vet vad du och din vän håller på med. Det är ju så pinsamt uppenbart att man skäms. Marie, du ska få ett privat mail senare.

    SvaraRadera
  6. Jag kan hålla med om att inte alla gasolspisar läcker eller exploderar. Det viktiga är att man har tagit säkra åtgärder ifall det skulle läcka. oftast händer dödsfall i dom hus där det brister i säkerheten och det är upp till var och än att se till att den finns. Min svärmor har gasålspis i Istanbul och hittils har det gått bra.

    Man kan ju se det olika. Man kan googla på nätet om flygolyckor och läsa sig blind på dom men ändå väljer man att flyga!

    Synd att du ska ha lösen på din blogg. Jag är inne och läser då och då. Kul att se vilken syn en vanlig svensk tjej kan ha på ett annat land med annan kultur och religion!

    SvaraRadera
  7. Stina kanske är avundsjuk för att hon inte har fått i sig nån snopp på länge så hon måste fråga om andras mäns snoppar...

    SvaraRadera
  8. Måste bara säga att detta börjar ju bli som mina tonårselever som bråkar om killar och sex och snoppar!!! Höj nivån tycker jag, inläggen godkänns ju av dig Marie innan de publiseras så varför denna nivå då????? Din blogg är bra och intressant att läsa och jag vill väldigt gärna fortsätta att läsa den och jag har skickat min mail till dig!

    SvaraRadera