lördag 10 september 2011

Begränsad åtkomst till bloggen

Jag ska testa att ha min blogg öppen endast för vissa personer. För er som vill fortsätta läsa min blogg så kan ni meddela mig er mailadress, fullständigt namn, samt hur vi känner varandra (om det inte är fullständigt självklart sedan förut). Ni kan meddela mig här i detta inlägg, eller för er som har min msn och mailadress så går det bra även där.

Eftersom det finns så många patetiska och avundsjuka människor där ute i cyber-rymden, så vidtar jag denna åtgärd.

Hoppas ni vill fortsätta att följa mig här på bloggen trots allt.

PS. Ni kommer behöva registrera ett Google-konto för att kunna logga in på min blogg. Tror många av er redan har det, kanske till och med utan att veta om det. Mer om det kommer ni kunna läsa i ett mail ni får till den mailadress som ni uppger till mig. Tror inte det är speciellt besvärligt att göra det, så bli inte avskräckta =)

5 kommentarer:

  1. Jag vill gärna fortsätta följa din blogg. Vi känner inte varandra, men jag har hittat din via en annan blogg. Tycker du skriver väldigt bra och intressant!

    Lycka till med allt i Turkiet o uppehållstillståndet!

    SvaraRadera
  2. neeej, jag som älskar din blogg, du skriver på ett så bra och kul sätt! har aldrig kommenterat hos dig innan tror jag, men jag är alltid inne och läser. jag vet hur det är, jag har också låst min blogg pga folk som måste komma med onödiga kommentarer.

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg, men om ja skriver min fullständiga mail å namn så kan väl alla som läser dina kommentarer se den. eller pubilcerar du inte dessa kommentarer?

    SvaraRadera
  4. Hej Marie, vi känner inte varandra men är med i samma turkgrupp på fejjan. Jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg eftersom jag tycker du skriver festligt och det skulle vara hemskt tråkigt att sluta följa dig nu:)Tråkigt btw med avundsjuka och bittra människor!
    Mvh Veronica Kleifert veronicakleifert@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill läsa så klart :) Å min mail har du ju redan!
    Hoppas ni hann med fest ikväll! Det är ni värda, även om jag är så avis att det värker i heeeeela hjärtat!

    SvaraRadera