lördag 10 september 2011

Korkade jävla människa

Du din korkade jävel som skrev inlägget om att jag är bortskämd som inte nöjer mig med gasspis istället för elektisk spis. Och som tyckte att jag var konstig som hällre dog än att hade en gasol-lösning i min lägenhet. Har raderat ditt fåniga jävla inlägg. Under tiden som du flyttar tillbaka till samma planet som jag bor på så kan du ju roa dig med att läsa någon av de hundratals och åter hundratals artiklar i tidningar o på nätet som handlar just om faror med gasspisar. Fattar du inte att såhär gamla gasolspisar som de har på ett sånt här hotell, är en större risk för en än vad de gör nytta. De kan läcka, explodera i värmen eller annat. Om du inte vet hur man använder internet för att söka information (du verkar ju leva i en helt annan värld än oss andra) så bidrar jag med en artikel här, den första som kom upp när jag googlade. Har inte mycket för korkade människor som dig.


Läckande gasspis orsakade dödsfall
Publicerad 1 januari 0001 kl. 00:00. Senast ändrad 26 juli 2009 kl. 08:23

SIILINJÄRVI. En läckande gasspis visade sig vara orsaken till att tre människor dog i en stuga i Ahosaari i Siilinjärvi på fredagen.

Offren, två män och en kvinna, var från trakterna nära Siilinjärvi. De hade enligt polisen redan varit döda i flera dagar. Olyckan utreds inte som ett brott.

Polisen misstänker att gasspisen hade läckt redan länge. Flytgas tränger undan syret i luften i ett stängt utrymme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar