torsdag 23 maj 2013

Mera jobbsök och sen måste jag hitta på lite annat också

Jag har verkligen hittat gunget nu känns det som. Efter att jag gjorde testet för Försäkringskassan-jobbet så skrev jag ihop ytterligare en ansökan. Denna gången gällande ett jobb som Ekonomi- och löneassistent. Jag har ju inte jättemycket erfarenhet av sådant arbete, men enligt vad de sökte så verkar jag ha mycket av det som krävs. Men som jag också sagt förut, det är ju så sjukt många sökande till varje tjänst som annonseras nu för tiden, så varför skulle dom välja just mig nu för.

Men dagen kan inte bara bestå av att leta jobb o en massa måsten. Jag ska sätta mig i knappa in månadens räkningar här strax. Imorgon har jag tid för pedikyr nere i stan. Man lär ju komma med snygga tassar till playan ;) Så idag måste jag fila fötterna ordentligt under och göra dom något snyggare än befintligt skick, så att jag ens kan visa dem på pedikyren. Jag var så sjukt nöjd med nagellacket jag valde senast - ljusrosa och över det ett laget med guldglitter. Kommer köra på något liknande även denna gången. Sådär guld-krims-krams-turkigt ska det bli, så att man passar in ;) Packningen kom jag aldrig igång med igår, så det är verkligen hög tid idag. Men hur skulle jag hunnit det igår när jag var så duktig att tvätta 8 maskiner tvätt, laga mat, byta sängkläder och handdukar osv. osv.

Jag återkommer älskade vänner. Ha en finfin dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar