torsdag 1 december 2011

Shopping i Alanya före hemresan

Har ju helt glömt av att tala om vad jag köpte i Alanya under vistelsen och innan jag åkte hem. Jag tog ett kort på "allt", fast det var ju inga jättemassor. Men anledningen till att jag inte handlade mer var för att jag redan hade för mycket saker att bära på hem Jag hade 41kg i de vanliga väskorna, 7kg i handbagaget och sen laptoppen i en väska som nog vägde 3-4kg eftersom jag stoppat i lite annat där också. Men när/om jag åker till Alanya igen så vet jag redan några saker som jag ska inhandla där, som jag var riktigt sugen på denna gången.



Jag hittade ett par perfekta marinblå Converse med liten sula, som jag så länge velat ha. Sen köpte jag rött och grönt äppelte med teglas och ett par raggsockar så var så otroligt söta o varma hittade jag på Bazaren =) Jag var in en sväng på Rody Mood och köpte en svart scarfs med silverpärlor och ett par asläckra solglasögon. I en butik runt hörnet vid hotellet hittade jag så söta mörklila haremsbyxor som var blommiga och med silverdetaljer på. Men efter EN dags användning så var det två 15cm stora hål i sömmarna i skrevet, så man kan väll lugnt säga att kvaliten inte var den bästa ;) Jag hittade också jätteroliga partymuggar på en vanlig market, som hade jättesnygga färger o mönster och när man vred på dem så skiftade liksom mönstret (vet inte riktigt vad tekniken kallas... 3D???). Det sista jag köpte var lite annat jox såsom vax med cocosdoft, bodylotion med doft av hallon, hamamvantar i stora lass och en nagelklippare. Som sagt, mest småsaker, men med all den packningen jag redan hade så fanns det inget val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar