fredag 2 december 2011

Latmasken har tagit över

Nu har jag inte gjort någonting alls på 3 hela dagar, och då menar jag verkligen INGENTING. Jag har i ärlighetens namn inte ens klätt på mig. Jag har bara sett på tv, suttit vid datorn och lagat mat. Så idag är det dags att ta tag i livet och jag har massor att fixa med. Om en stund ska jag ner på stan och köpa en doppresent till lilla Matilda som ska döpas imorgon. Jag har många förslag på vad jag kan köpa men det gäller bara att hitta det också.

Sen måste jag också jaga rätt på kläder som jag själv kan ha på mig, eftersom jag ännu inte fått tillbaka min väska. Så, jag har ju inte direkt en uppsjö att välja mellan. Köpte dock ett par snygga leggings med vävt blommönster och en mörkgrå sidentopp här om dagen på Lindex, så kanske kör på det ihop med en svart kjol och ett midjebälte och ett par nya hjärtformade örhängen.



Resten av dagen blir det tentaskrivande. Det börjar bli rejält ont om tid nu, och eftersom detta är en omtenta så finns det ingen tid för slarv - den här gången MÅSTE jag klara den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar