fredag 2 december 2011

Jag har fått nog

Nu har jag fått nog av att inte ha några kläder... så jag gick o köpte mig nya. Sanningen är ju att det mest är sommarkläder i resväskan som jag inte fått tillbaka. Och verkligheten ser faktiskt ut sån att jag nog inte har handlat mig några nya höst/vinterkläder till mig själv på ett par år. För förra året så kom jag ju hem i januari från Alanya och då var jag så yberfattig att det inte fanns en enda chans att köpa ens något litet till mig själv, så senast jag köpte något i klädväg för kallare väder var nog för två år sen. Så det faktum att jag gick o spontanthandlade för 1500kr på HM idag, det behöver vi inte göra så stor sak av. Me like =)

Men, ho-ho-hold your horses. Jag har inte provat något av det ännu så risken finns att lite av det åker tillbaka. Men det som var roligt med shoppingen idag var att jag köpte kläder i en helt ny stil. Förutom det ni ser nedan så köpte jag ett par asläcka mörkblå jeans och en camelfärgad glansig topp med en svart knytrosett i ringningen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar