måndag 14 maj 2012

Köpa cykel

När vi kommer hem från semestern så hoppas jag att några sköna slantar från skatteverket kommit in på mitt konto. Då har jag tänkt att köpa mig en ny och fin cykel. Jag har tittat på lite olika modeller men mest jämfört priset. Jag skulle ju allra hälst vilja ha en rosa cykel, samtidigt som jag ändå tycker att det är viktigt att den är så billig som möjligt. Cyklarna här nedan är fullt utrustade med allt man måste ha för att den ska vara laglig och lite till. Vilken hade ni valt?

Denna cykel säljs på biltema för 2199kr. Men den är omonterad och att få den monterad kostar runt 500kr, så slutsumman skulle bli 2699kr för den.
Den här jättefina och söta cykel hittade jag på Halens till ett bra pris för att vara en rosa cykel. Den är monterad och kostar bara en hundring i frakt. Den kostar 2795kr utan växlar eller 3295kr med 3 växlar.
Detta är samma typ av cykel som den ovan fast vit och den tycker jag också var fin.
Ett alternativ till en rosa cykel är ju den här lila som finns på Teamsportia. Den kostar 2999kr och har dessutom växlar och är monterad.

1 kommentar:

  1. Biltema har inga lampor i bak på sina cyklar, iaf inte när jag köpte. kolla på det!

    SvaraRadera