söndag 6 maj 2012

Idag var inte min dag i köket...

Man gör så gott man kan, men det räcker tydligen inte alltid. Skulle göra mig till och laga en enkel pastarätt som Mehmets mamma brukar göra. Det blev väll inte riktigt som jag tänkt =S Misslyckades totalt och det blev nån blek torr sörja istället... något smaklös. Och jag som tyckte jag stod hundra år i köket. Så jag har alltså misslyckats med både pasta och chokladsås idag. DÅLIGT! Mannen har redan vägra att äta resterna av spagettin imorgon så det blir väll jag som får äta upp den. Och jag som hade tänkt gå på diet imorgon. Dessa planer få alltså flyttas till tisdag. Dieten är tänkt att hållas ända fram till vi åker på semester. Märker hur mycket vätska jag har dragit på mig och att många kläder börjar bli för små. Då är det hög tid att göra något åt det. Wish me good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar