lördag 1 oktober 2011

Inget pigg idag

Nej, idag är ingen bra dag. Jag o Mehmet vaknade vid 10 tiden. Han gick inte o jobbade idag och han kommer nog inte gå tillbaka heller. Annat än för att hämta lönen som han inte fått utbetalt nu på två veckor fast han ska få lön varje vecka. Han är runt nu och letar nytt jobb, vi får se om han fått något bra erbjudande. Hoppas han inte kommer hem än på ett par timmar för jag sitter o pluggar. Har inlämning på måndag och tenta från och med torsdag.

Efter att vi ätit frukost o flummat runt lite i lägenheten så somnade vi på nytt och vaknade fullt normalt kl. 16 =S Men jag mår inget vidare idag så jag behövde nog sova. Jag har typ småkräkts lite under dagen och känner mig olustig och orkeslös. Vi funderar ändå på att gå ut och äta ikväll. Vi går nog till något av våra favorestauranger Elite eller Sedir nere vid Kleopatrastranden. Men beror ju på hur jag mår sen som sagt.

Jag har inte så mycket mer att förtälja denna dag. Är fortfarande fly förbannad över hur jag blev behandlat på Mehmets jobb igår. När Mehmet kom hem så skällde jag på honom över varför han inte hade försvarat mig i den situation som uppstod. Det var ju dock lite orättvist att mig att göra det, men i all ilska så var jag ju tvungen att ta ut den över någon. Han hade i vilket fall som helst konfronterat chefen sen när jag gått o frågat varför han gjorde så. Då hade chefen bara svarat att det kunde väll inte spela nån roll för hon är ju din fru..... (???) Ja, ni hör ju vilket jävla arsel han är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar