måndag 6 juni 2011

Im here baby!!!

Nu är jag framme och intallerad i lägenheten som vi trivs superbra med. Det är fräsh, kanske inte sprillans nytt men inget slitet alls. Det enda man skulle kunna anmärka på är att vi inte har något frysfack och en tråkig utsikt, men allt annat är superbra. Rymlig så det räcker, även om det inte hade gjort något om den varit större.

Resan gick helt utan incidenter. Nästan, förutom SJ. Men jag är fortf. förbannad så vill inte prata om det just nu. Jag kollade noggrannt på mina väskor den här gången ;) Till och med på min marinblå Manpower ryggsäck som jag typ aldrig någonsin sett att någon har, den slängde jag ett getöga på för att se så att den verkligen var min.

Härligt att träffa Mehmet igen. Märktes dock att han var trött som få. Men ett härligt återseende =) Han hade köpt helt nya kläder o var så himla fin. Han har gjort en tattoo på skuldran, en örn med utfälda vingar och den passade honon superbra verkligen. Riktigt riktigt snygg.

Idag blir det en massa fix o trix hela dagen. Jag ska iväg till Bim/Sok/Migros sen o handla upp mat till vårt skafferi. Sen ska jag o älskligen iväg på ett hemligt uppdrag ;) När vi kommer hem igen ska vi ta vägen förbi honom o hämta hans grejer, sen förbi Luxor hotell o hämta mina grejer och sist förbi Miray och hämta ännu fler av mina grejer. Det är bara att hoppas att allt finns kvar =S Jag hoppas också hinna med att träffa Anna och Anna ikväll, mina små gullungar ;)

Ha det toppen alla, jag återkommer med mer uppdateringar i detalj snart!

1 kommentar:

  1. Åh vad kul att höra att ni är på plats hos varandra igen..:). Hoppas du har lust och tid att uppdatera oss med jämna mellanrum, vi är ju ett gäng som vill veta vad ni har för er..:).

    Njut på nu, kram!
    // Emma

    SvaraRadera